Kontakty: +420 732 685 155 | denys.luksik@seznam.cz | 

BLOG #FŠDL

Hodnocení uživatelů: 5 / 5

Aktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnoceníAktivní hodnocení
 

 V této sekci se vždy budeme věnovat určitému tématu, které si myslíme, že by pro Vás mohlo být zajímavé.

15. 3. 2020 - Individuální příprava brankáře během zrušení tréninkových procesů

Doma:

- Pouštějte si sestřihy zápasů vašich brankářských idolů a sledujte jejich chování v zápasových situací.

- I v malém bytě se můžete zdokonalovat. Vemte si malé míčky a žonglujte s nimi v ruce.

- Posilujte s vlastní vahou. Snažte se domácím cvičením zesílit ruce, nohy, břicho a záda. Také si můžete na internetu vyhledat cviky na zesílení středu těla (core).

- Skákejte přes švihadlo. Kombinujte rychlejší série s pomalejšími.

- Protahujte se. V klidu se večer protáhněte. Tělo bude lépe regenerovat a vy si zvětšíte kloubní rozsah, který se vám bude v bráne hodit.

- Využívejte balanční podložky, TRX systémy nebo posilovací gumy. 

Na zahradě:

- Vemte si míč a zdokonalujte svoji hru nohou a vaše individuální dovednosti.

- Pod heslem "individual goalkeeper training" naleznete na youtube spousty návodů k tomu, jak být sám sobě trenérem.

- Na zahradě se také můžete věnovat odrazové síle nebo nabírání kondice.

- V případě, že máte šikovného sourozence, který vám poskytne kvalitní servis a větší zahradu se můžete věnovat základním brankářským činnostem. Např. chytání ve stoje, v pádu, bagru nebo nácviku odrazu na centrovaný míč. 

- Postavte si lehkou překážkovou dráhu a pracujte na své koordinaci nebo na "rychlých nohou".

- Zkouštejte i jiné sporty, které lze provozovat v prostoru, který máte. Např. ping pong, badminton, líný tenis, volejbal nebo třeba šipky. Jiné sporty slouží jako kompenzace, protože zapojujete i jiné části těla než ty, které dokola zapojujete při fotbale. Zároveň s nimi procvičíte i reflex nebo cit pro přesnost.

V případě, že není zákaz vycházení:

- Běžte si zaběhat. Běhejte delší tratě a kombinujte je s kratšími úseky ve sprintu.

- Projeďte se na kole.

- Běžte si zakopat na hřiště a zdokonalujte se v práci s míčem.

- Pokud jdete ven, sportujte jen na místech, kde se nachází, co nejméně lidí.

maxresdefault.500x300

 

#fotbalová škola Denyse Luksíka,#numberone,#bavsefotbalem,#brankáři,#Denys Luksík,#FK Neratovice - Byškovice,#tréninky brankářů,#individuální tréninky,#fotbalové kempy,#brankářské kempy,#FŠDL,#brankářská škola Denyse Luksíka,#brankářská škola

Denys Luksík© 2020 Designed by RaVaSOFT

Search